Uutiset
Lapin korkeakoulukonserni Certian asiakkaaksi
Lapin korkeakoulukonserni on tehnyt päätöksen siirtyä Certian asiakkaaksi 1.1.2021 lähtien. Certia hoitaa jo tällä hetkellä Lapin yliopiston taloushallinnon palvelut SAP-järjestelmällä. Asiakkuuden laajentumisen myötä Certia hoitaa 1.1.2021 myös Lapin ammattikorkeakoulun taloushallinnon
Lue lisääCertian organisaatio uudistui
Certian organisaatio uudistui 1.9.2019. Isot kehityshankkeet on nyt viety läpi ja uuden organisaation tavoitteena on varmistaa asiakkaiden laadukas palvelutuotanto taloushallinnossa, henkilöstöhallinnossa, niihin liittyvissä järjestelmäpalveluissa ja ohjelmistorobotiikassa. Uudessa organisaatiossa johto on
Lue lisääLaadunhallinta Certiassa
Certian laatua kehitetään ja seurataan monin eri tavoin. Asiakkaalle näkyvin keino on vuosittaiset asiakastyytyväisyyskyselyt. Lisäksi asiakkaat saavat vuosittain käyttöönsä ulkopuolisen asiantuntijan tekemän auditointiraportin, joka on myös lausunto Certian prosessien laadusta
Lue lisääPalkkiolomake sähköistyy osana Mepco HRM-kehitystä
Vuoden 2018 aikana Certiasta laitettiin maksuun 50 882 palkkiota, joista suurin osa on vaatinut paperilomakkeen. Järjestelmäkehityksen myötä Certia pystyy tarjoamaan Mepco HRM asiakkailleen täysin sähköisen palkkiolomakkeen syksyllä 2019. Palkkio aloitetaan
Lue lisääOhjelmistorobotiikan käyttö laajenee
Parhaita ohjelmistorobotiikan käyttökohteita ovat rutiininomaiset työläät ja toistuvat työtehtävät. Certia hyödyntää ohjelmistorobotiikkaa tällä hetkellä maksuajoihin ja niiden arkistointiin, toimittajien ja asiakkaiden perustietojen ylläpitoon ja ennakkoperintärekisterin tarkastustehtäviin. Extranetin lomakepalvelu toimii robotin
Lue lisääUusien asiakkaiden palvelutuotanto ja järjestelmät käynnissä
Vuodenvaihde 2019 oli kiireistä aikaa Certiassa, kun käyttöön otettiin Tampereen korkeakoulukonsernin taloushallinnon järjestelmä, Taideyliopiston taloushallinnon järjestelmä sekä henkilöstö- ja palkkahallinnon järjestelmä sekä Itä-Suomen yliopiston henkilöstö- ja palkkahallinnon järjestelmä. Käyttöönottojen jälkeen
Lue lisää